Suplimentul pe care te poti baza atunci cand mananci prea mult zahar. Iti sprijina sistemul digestiv si repara bariera protectoare a intestinelor

Consumul de prea mult zahăr poate dăuna sistemului digestiv. Dar există un supliment care vă poate ajuta să restabiliți echilibrul în intestin. Se numește Lactobacillus plantarum și este un tip de bacterie probiotică.

Lactobacillus plantarum este o bacterie versatilă care se găsește în multe alimente, cum ar fi produsele lactate, carnea, peștele și legumele fermentate. De asemenea, este prezentă în corpul uman, în special în gură, intestine și vagin.

Atunci când consumăm alimente procesate și zahăr, bacteriile dăunătoare și drojdia din intestinele noastre pot prelua controlul și pot perturba echilibrul sănătos al microbiomului nostru intestinal. Aici intervin bacteriile „bune” precum L. plantarum.

Acestea ajută la descompunerea alimentelor, absorb nutrienții și luptă împotriva organismelor dăunătoare care pot provoca boli. Administrarea de L. plantarum sub formă de supliment completează bacteriile prezente în mod natural în corpul nostru.

Acesta poate fi utilizat pentru a trata diverse afecțiuni, cum ar fi eczema, colesterolul ridicat, sindromul colonului iritabil și boala inflamatorie intestinală. Este, de asemenea, recomandat de medici pentru diaree, constipație și alte probleme digestive.

Studiile arată că L. plantarum susține sănătatea intestinală și ajută la menținerea funcțiilor digestive normale. Studiile clinice au demonstrat eficacitatea sa în reducerea balonării și a flatulenței. De asemenea, poate promova o greutate sănătoasă prin reducerea aportului caloric și menținerea unor mișcări intestinale regulate.

Cercetătorii studiază în prezent efectele L. plantarum asupra funcției pancreatice și potențialul său de îmbunătățire a sănătății pielii. Se știe că acest probiotic furnizează nutrienți importanți, cum ar fi vitaminele B, riboflavina (B2), acidul folic (B9) și îmbunătățește absorbția fierului și retenția calciului.

Lactobacillus plantarum se găsește în mod natural în anumite alimente, inclusiv în fructe precum ananasul, kiwi, papaya și prunele, precum și în produsele lactate fermentate și în legumele murate precum roșiile și varza.

De asemenea, poate fi administrat sub formă de pastile ca parte a unor suplimente alimentare, deși este important să consultați un profesionist din domeniul sănătății înainte de utilizare.

Articol util? Dă-l mai departe!

Lasă un comentariu